Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Rensa

Av Jennie - 4 augusti 2013 21:14

Imorgon är det tillbaka till verkligheten med dagis och jobb. Jag har roat mig med att rensa ur min garderob, är dock inte färdig än men jag har börjat och redan fyllt en hel sopsäck. Har läst så många amerikanska bloggar om att organisera hela huset så det är väl nåt sånt jag påbörjat. Jag är väldigt oorganiserad och sprider ut mina grejer i hela huset så det blir bra när jag får mitt hobbyrum. Killen har ju sitt garage så det blir ju mer rättvist så. Tycker jag :) Nu är det dags att packa dagisväskan och ställa larmet för första gången på 4 veckor.
En härlig bild från vår lilla husvagnssemester.

#dalsland #rensa #organisera

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 11 augusti 2013 09:47

Har en sån tråkig kaffefilterhållare men det blir det ändring på! Ska måla den och även få dit lite fyndig text. En före bild, efter kommer när den är klar :) För ett bra tag sedan kom jag på att en anslagstavla modell whiteboard vore bra att ha i h...

Av Jennie - 4 augusti 2013 00:12


För nån vecka sedan kände jag att min memorywire aldrig skulle bli armband och att jag hade på tok för många pärlor så det fick bli smycke till fönstret av det materialet. Har hängt den i ett fönster med söderläge så det blänker fint när solen tittar...

Av Jennie - 3 augusti 2013 21:57


Hej! I denna blogg är tanken att jag ska dela med mig av mina kreativa påhitt och annat jag får för mig att skriva om. Börjar med mitt senaste som är en sjöstjärna av fimolera med en magnet på baksidan. Fimolera är otroligt roligt och lätt att jobb...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards